Måndag

Sitter somvanligt vid den här jävla datorn , tråkigt som fan . Har ju som sagt inte kommit speciellt långt med den här spanien resan.Är typ bara strul.
Trött som fan drog ja mig upp i sista stund i morse för att hinna äta frukost med Jenny på skolan.Och nu sitter vi och letar efter en massa saker i Spanien.Ikväll börjar hundkursen också , denna gång är det vardagslydnad.Tror att det kommer ge mycket.
Ifredas for vi till Vilhelmina och köpte en bil åt Linda . En riktigt söt golf 3a.Jag och Linda tog hennes nya bil hem medans Niklas och Joel tog passaten.Halt som fan kom vi tillslut hem , kl 4 på lördag morgon.Niklas o Joel körde ju på som fan så dom var ju hemma en timme före mig och Linda.I lördas var vi på skoterns dag i skälsjön med Brunne , riktigt mysigt väder synd att det blåste helvete där uppe.Kom hem och gjorde oss i ordning , fixade skjuts och så for vi ut till Linda o Joel.Vi blev så sugna på grillat så vi var bara tvugna att göra det , vart iallafall grillspett till slut , mumsigt värre.Jag och Linda tog en tur med hennes nya bil , for upp till ljustorp och hälsade på Ronja sen vidare till skönvik där vi hälsade på Lindas mormor.For ut till söråker igen och hämtade Niklas sen for vi hem.
Igår for jag och älsklingen på careta , käkade tårta och så kollade vi på en ny bil , hittade två jättefina audi.
Kl 16.00 var det middag hemma hos mormor och morfar , passade på att färga håret på Evelina i samma veva.
Senare under kvällen kom Brunne förbi , även Maja eftersom alex skulle fara o jobba ville hon komma förbi , klart hon fick det.
Nä har inte tid längre , rasten är  slut.

Niklas Törnberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback