Söndag

Sista dagen på helgen och i morgon är det åter igen måndag.Helgen har bjudit på många skojigheter , i fredas jobbade jag till kl 02 så efter det vart det godnatt.
Igår körde ja bil som en dåre för alla skulle ha skjuts hit o dit , senare på kvällen vart det en god middag med Linda o Joel på JOP´S och senare begav vi oss vidare till Irish , hade hur kul som helst sen åkte vi vidare till Jenny o Jerry där det var party , synd bara att vissa ska förstöra med en massa bråk , vart även rätt sne där ett tag jag med för ja vart bara så irriterad.Hade iallafall en sjukt kul kväll så tack allihopa för det :D.
Idag vart det en slapp dag . Linda kom hit förut så vi sov typ hela dagen , var ju helt slut efter gårdagen.
Så nu har jag nyss kommit hem , följde med Linda o Joel till hennes mamma så hon fick sällskap tillbaka efterssom hon skulle hämta sin bil.
Nu ska jag fortsätta se på en annan del av köping , så roligt :)
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback