Söndag

Godmorgon.Gårdagen slutade med att jag klev innan för dörren hemma strax efter 04.Kvällen gick jätte bra , var rätt så mycket folk ute vilket var kul.Jag kom på nu att Johan från skeppis kom fram och pratade med mig, han sa att jag skulle hälsa Jenny o Maja att dom skulle ha det bra och lycka till i livet . Så nu har jag skrivit det så jag inte glömmer bort det . När kvällen var slut gick jag ut och snackade med Emma , Niklas och dom . Emma och dom tog en taxi medans Niklas (från skeppis) var så snäll och väntade med mig inne i stan tills min niklas skulle komma.
Och jag som trodde att jag skulle vara så otroligt trött idag , men det är jag inte .Vaknade ju av att den här jävla mensvärken höll på att plåga mig till döds , så nu har jag tryckt i mig en massa alvedon vilket jag inte tror kommer hjälpa.Ipren hjälper mig bättre, Men tyvärr så har jag ingen .
Nu vill elton ut och han har panik.
Godbye.

Niklas Törberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback