Tisdag

Nyss hemkommen , mätt och belåten efter en god middag hos mormor och morfar.Fick reda på idag att jag ska jobba dag i morgon istället för dom behövde mig på frukosten för det var så mycket gäster . Nu ska jag kika på happiness och invänta Maja och Alex som är på väg hit.
Tyckte så synd om Linda gumman som ringde och ville bjuda oss på kladdkaka men vi hade bestämt annat, lovade henne iallafall att vi ska hitta på något med dom i morgon eftersom jag ändå jobbar dag.

22.00
Maja och alex for nyss.Haft en rolig kväll.Vi hittade en sida som man kan göra om sig själv till massa olika kändisar riktigt skojigt faktiskt , tyvärr fanns det några krux , svårt att få ansiktet att verkligen passa in med hudfärg å allt men jag fick till en ganska bra bild faktiskt , på Maja , hehe.Snart dags för sängen efterssom jag måste åka med Niklas in till stan kl 06.30. Känns lite surt faktiskt att bilen jag ville ha var såld , hittade dock en annan men den var inget att ha så jag får vell hålla utkik efter någon bra bil , får nöja mig så länge att vi har en bil , eller jao inte ens det eftersom våran gått sönder och ingen vet vad det är för fel på den , ibland går tammefan inget som man vill.Börjar längta till studenten nu , satt och pratade om det idag i klassen , bestämde att vi skulle göra något annat tillsammans istället för balen eftersom ingen är intresserad för 5öre att gå.Längtar till resan också ska bli riktigt kul att få åka till något ställe som man inte varit förut och man vet ju aldrig , det här kanske man bara gör en gång i livet , besöker allt det som vi ska besöka.
Slut på massa onödigt skrivande om inget egentligen , ska gå och lägga mig nu så man orkar upp i morgon men först blir det en liten prommis med Elton . Lägger ut bilden på Maja så ser ni .
Godnatt.


Niklas Törnberg
image136


image135

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback