Tisdag

Läste precis Lindas blogg , hon är bara för söt mitt lilla go-hjärta.Var iallafall på hundkursen igår kväll , gick förvånadsvärt bra , bättre än vad jag trodde . Efter det for vi hem där Linda , Joel , Maja o Alex väntade , så vi pratade lite med dom och bara umgicks.Slängde mig i duschen innan det blev dags att sova . Vilket ja inte skulle gjort för pga det så försov ja mig till halv 8 i morse och den tiden ska jag vara på väg till skolan egentligen för att ja ska hinna äta frukost.Efter skolan ska jag och älsklingen stor handla , och jag kan säga att det behövs verkligen.
Kanske blir nå bus med Linda senare ikväll , hoppas hoppas.Jag älskar verkligen denna tjej ;)





Kommentarer
Postat av: linda

åhhh ja dig med ska du veta!

2008-02-26 @ 09:19:50
URL: http://liindaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback