Torsdag

Äntligen börjar jag friskna till.Har haft feber sen i måndags och värst var det i tisdags då jag nästan hade 41 grader och det är det värsta jag har varit med om i hela mitt liv.Ja och tydligen har ju just jag sån himla tur att åka på detta jävla vinter virus.Tycker så himla synd om Maja o Linda som börjar känns sig krasliga dom med , mitt fel .
Blir iallafall hemma hela veckan , tycker att det känns säkrast så att jag verkligen hinner bli riktigt frisk .
Ihelgen är det ju fest för alex , men får se hur jag känner mig och det är kanske inte så bra heller att jag kommer dit om jag fortfarande har det här i mig , jag vill ju inte smitta ner alla jag känner eller.
Pappa vär här förut också , så vi for och tittade på en bil åt mig , riktigt söt cab :D , hehe.
Ska lägga mig i soffan nu och invänta våra bästa år :D , är så less vettu , skitfint väder ute och så ligger man inne , som jag sa till maja - tittar man bara på himlen så kan man tro att det är sommar . Längtar som fan .

Niklas Törnberg
271055-129

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback