Fredag

å äntligen är det sista dagen på denna vecka, så skönt.Gick jätte bra igår , var dock inte så jätte mycket folk.Kom iallafall hem vid halv ett i natt , satt och pratade med Niklas , Johan o Emma , det var ju Niklas sista dag igår på skeppsbro så det var lite tråkigt . Och jag fick en stegräknare av han kom ja på nu för det är ju alltid roligt att veta hur långt man har gått på en kväll.
Inga bokningar där ikväll iallafall men det är ju lönedag så helt göra lös blir vi nog inte jag och Emma.Jenny o Jerry kanske skulle komma förbi och käka mat .
Måste ringa på måndag och boka tid hos optikern för detta funkar inte längre , har haft svinont i huvudet hela veckan och jag har märkt att när jag ska läsa någonting måste jag ju kisa (hur det nu stavas) , och det är ju inte så konstigt om jag måste ha glasögon , har ju haft det när jag var yngre också.
Nu blir det städtajm tror jag om jag orkar  , hehe.Får se om min älskling kommer hem snart , tycker så synd om han för han lyckas alltid göra illa sig på jobbet , och denna gång , igår rejält.Tappade något rakt över ögat igår när han lastade och det är inte direkt lätta grejer dom lastar heller , han spräckte iallafall ögonbrynet , är blå och uppsvullen på höger sida tror ja det var , och han kanske fått en lättare hjärnskakning.Och min tjurstövel till pojkvän åkte inte in på sjukhuset , nä han jobbade klart hela dagen han , och han gick till jobbet idag också.Ska titta på såret hur det ser ut idag när han kommer hem , annars ringer jag sjukhuset , i Niklas jobb är det ju ganska lätt att såret blir infekterat också.Stackars min lilla älskling , puss på han iallafall<3

Niklas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback