Lista

När tycker du att man blir vuxen?
-
heh , jadu

Vad hade du för ärende på ditt senaste läkarbesök?
- urinvägsinfektion , somvanligt

Vart köper du dina matvaror?
- ica maxi , ica och willys

Vilken film kan du alla repliker till?
- inte alla men nästan , livet är en schlager

Hur bor du?
-
Med min älskling

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
- hur ? , haha bra fråga

Vem är din bästa vän?
- Linda

Vad ser du om du tittar till höger?
- En lampa

Har du någon dum "blondin"-vana?
- inte vad jag kommer på nu iallafall

Senaste bilturen?
- alldeles nyss med Linda
Vad tänker du när du ser dig själv i spegeln på morgonen?
-
guud hur ja ser ut
Vilket uttryck använder du mest?
- ?

Vilken ålder har varit bäst hittills?
- 14 - då jag träffade Niklas

Nämn tre saker du är bra på:
-
oj ,

Nämn tre saker du inte är bra på:
- hålla i ordning , diska , plocka  undan efter mig

Hur mår du idag?
- trött men annars kanon.

Favoritsport?
- vet inte

Favoritmånad?
-
sommar månad

Har du telefonnumret till någon kändis?
- nej

Hur ser dina sänglakan ut?
- randiga

Vad kommer du döpa dina barn till? ( om du inte redan har några ) ?
- bra fråga , men det ser jag då

Hur ofta festar du?
-
ibland då

Vilken dokusåpa vill du delta i?
- Ingen..

Vad tycker du om Fredrik Reinfeldt?
- ...

Vem var din första bästa kompis?
- Jenny

Är du svårflirtad?
- nja

Vilket är ditt tydligaste karaktärsdrag?
- ?

Vad beställer du på krogen?
-
nått gott

Har du några tvångstankar?
- dra ur alla kontakter innan jag ska sova

Hur många par skor äger du?
- 15 , kanske till och med mer

Har du gjort någon anmälan någon gång?
- nej

Har du någon gång blivit anmäld?
- nej men nästan

Har du vunnit någon prispokal eller liknande?
-nån bricka eller vad det var i fotboll

Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
- uniform ? , hm skjorta o svarta byxor som det ska vara .

Hur ser ditt skrivbord ut?
-
ett litet vitt

Landet eller storstan?
-
landet

Kaffe eller te?
- både och
Trött eller pigg?
-just nu , trött , men jag föredrar att vara pigg faktiskt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback