Lördag

Så nu sitter man här mätt och belåten efter en kebab tallrik , orkade inte laga till någon mat idag så det fick bli det enklaste runt hörnet.
Och i dag har jag gjort något som jag inte gjort på flera år , var på hocky match , timrå mötte djurgården , kände verkligen ilskan komma inom mig ibland hehe.
Igår vart det en massa mys med Maja och sen kom alex hit efter praktiken . Satt och tittade på lets dance och pratade , sen kom vi på att vi skulle in till stan på sub way , mums tänkte vi.Precis när vi skulle åka kom Linda o Joel förbi så dom följde också med . Väl inne på subway funkade inte den där jävla toasten , som den inte gjort på flera veckor nu . Jag tror inte att det är något fel på den utan fel på personalen som inte orkar göra ren den en gång till efter att dom gjort det en gång. Vafan subway finns ju knappast bara i sundsvall utan i hela världen och dom borde kanske laga den där om dom vill ha några kunder , det ska fan inte ta 3 jävla veckor att laga den där eller , pappskallar.Så nu har jag fått ut allt de iallafall :P. nu ska jag umgås med älsklingen och brunne :)
hörs !
Niklas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback