Måndag

Lite om helgen ;
Ifredas jobbade jag till klockan 3 på natten så när jag kom hem vart det nattinatti för min del.
Ilördas klev vi upp tidigt , eller ja 10 , klädde på oss och gjorde oss i ordning , sen for vi bort till Maja och drack kaffe, satt o pratade med henne sen for vi till birsta på willys för att handla , Där även Hanna , Fredrik , Jenny o hennes mamma var så då surrade vi på där en stund. Efter att vi handlat färdigt for vi på donken , var vrålhungrig efter allt handlande , fick dock vänta 45 minuter på att Brunne skulle komma , han hade kört fast med bilen stackarn ,hehe.På kvällen blev det bara lugnt , var hemma hos Maja o alex.Vart inte där värst länge utan for hem till Elton som väntade .
Igår for vi till Lögde sjön med Brunne och pimplade , ringde Maja o Alex och bad dom komma ner och det gjorde dom.Alex hade inte klätt sig i smidiga kläder precis , blåste satan där nere och han kom i mjukisar o tröja , snäll som jag och maja är lånade jag ut min mössa och hon sina handskar.Efter en hel das mys på isen for vi hem och duschade , sen vidare till mormor o morfar på middag.Vid 19-tiden kom Maja , Alex och brunne hit , käkade en massa gotta och kikade på singing bee.
Och idag är jag sjuk , och nej maja och alex det är inte det :P , hehe.
Nu ska ja göra mig lite fika , ladda upp innan våra bästa år som börjar om 20 minuter ,
Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback