Tisdag

Har hänt ganska mycket roligt under dom senaste dagarna , men eftersom varje gång jag skriver lyckas det alltid försvinna på något konstigt sätt . Sitter iallafall på skolan nu och ska ta mig en rast. hörs!

Hej igen. Nu sitter alla och tjaffsar om resa , guldkotte mm , och som det verkar nu så lär det knappast bli någon guldkotte för våran del för det är ingen som vill ställa upp på det ena och det andra . Nu blir det mumsigt med lunch.Ciao!

Nyss ätit lunch så nu sitter jag , maja , jenny och Johan inne i biblioteket i deras nya ljudisolerade rum , faktiskt ganska lungt och skönt men fruktansvärt varmt.
Nu har vi iallafall börjat planera resan som vi ska ha i slutet av trean, det enda som jag stör mig lite på är att hasse och fredrik bestämt att vi ska vara ute på vin och matprovning , visst det är inget fel med det men vi vill vell kanske göra någonting annat i allafall när man väl kommit i väg och skolan äntligen är slut , jaja nog skrivet om det. Efter skolan ska jag hem och sortera vårat stora tvättberg som ska tvättas ikväll från 17-22.00 , äntligen säger jag bara , har ju knappt haft ett rent plagg i garderoben.Ska även försöka hinna få ner julgardinerna och bort alla julsakerna , känns lite tråkigt men ändå skönt på ett sätt .


Lite om dom senaste dagarna :

Lördag :
Började med att Niklas drog mig ur sängen vid 9-tiden . Klev upp och gjorde oss klar.Lastade skotern och for iväg upp mot  bredsjön.Lastade av skotrarna sen drog vi i väg på vinterns längsta åk tur tror ja , hade iallafall en väldigt kul men kall dag , Jag och Linda höll på att blåsa av skotern men blåsten lugnade sig och dagen vart ganska skön tillslut , förutom att vissa körde in i träd , hade fel på skotrarna och sköt remmar hit o dit , aja dagen var iallafall kanon .vid 17-tiden var vi tillbaka i bredsjön och det var dags att lasta och åka hem , skönt tyckte jag som höll på att frysa fötterna av mig . Stressade för fulla muggar för att hinna duscha och göra oss i ordning innan det var dags för middag hos Niklas syster och Daniel, hade en jättetrevlig kväll med massa skoj och prat.

Söndag :
Tog en lång sovmorgon vilket var underbart skönt , var ju sista lediga dagen som sagt innan skolstart.
Hade bara en mysdag jag och Niklas , såg film och åt god middag hos mormor och morfar ,gick hem och la oss .


Måndag :
Igår var första skoldagen , gick bättre än vad jag trodde att komma upp ur sängen.
Och igår blev det kalas också för maria (niklas syster) som fyllde 24 år igår .
När vi väl var hemma slog vi på en film sen ringde Alex - Hej vi kommer förbi nu vi och jag ska se hocky kväll , haha han är rolig han men klart att han fick se på hocky kväll så jag och maja tog plats inne i köket efterssom alex får damp på mig och maja om vi pratar under hans älskade program.

så nu har jag tagit igen lite som försvunnit bort någonstans , nu ska jag prata med dom häran så hörs!

Niklas törnberg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback