Tisdag

nyss ätit lunch , eller lunch o lunch , vart fil och flingor för det var nå äckel fisk,blää.
Har prov om 2 timmar också , har inte tränat men just nu känns det inte som om jag bryr mig utan det får gå som det går ,är så trött på skolan att ja inte ens orkar bry mig om något som händer här. Och i morgon är det praktik , ska jobba kväll och det känns ju lite jobbigt , men jag hoppas på att det blir roligt . Och nästa vecka ska ja till skeppsbro igen , längtar för där är det så himla bra.
Slutar vid två idag för att vi slipper religionen idag , känns skönt för just nu vill ja bara hem och slänga mig i soffan och gosa med Elton.
Nu ska ja prata med mina vänner , hehe.
Hoppas att Linda kommer förbi ikväll , har ju inte pratat med henne på ett tag ju:/

Niklas o Linda <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback