Torsdag

Idag har jag jobbat och varit med Linda . Hon kom hit förut så vi gjorde lite lunch sen for vi hem till henne . Var där tills Niklas slutade.När vi kom hem orkade jag inte göra någon mat så det fick bli cosmos , lat som ja är men gott vare!.
Har kännt mig så trött å slut hela veckan , undra om det är någon förkylning pågång , känns ju inte vidare kul eftersom skolan börjar på måndag igen och jag orkar verkligen inte , för då drar praktiken igång igen och den tar verkligen kål på mig , och inte blir jag bättre i axeln heller av allt tallriksbärande.Önskar att det inte var mer praktik nu men tyvärr så får man ju stå ut med det tills man tar studenten , hua och då ska man ju söka sig ett jobb också,Blää.Nä nu ska jag lägga mig i soffan och vänta på att Niklas ska komma hem från macken med en chips påse , kommer sitta finfint de ;)

Niklas o Linda <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback