Torsdag

å äntligen börjar veckan närma sig sitt slut, nice.Gårdagen gick ju hur bra som helst , var lite svårt dom första timmarna att sätta sig in i allt igen men det gick ju prima , var fullbokat igår men det är ju roligt , happy people överallt.Kvällen rullade på , var lite stressigt imellanåt men det lugnade sig ganska snabbt , så vid 22-tiden kom Jenny bort och snackade med grabbarna grus sen gick vi till bussen.
Idag har jag varit på lunch med min pappa , han ringde och ville bjuda mig på lunch , han är så snäll min pappa , hehe ;)
Nu ska jag stänga av alla apparater här hemma sen bege mig till bussen om en stund för den går 15.05 , så jobbigt för då är jag inne i stan 15.30 , och det som är ännu jobbigare är att min älskling åker hem när jag kommer in till stan.
bye bye

Puss på min babe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback