Fredag

mlibergstroem.bilddagboken.se

Efter jobbet  for jag hem och väckte Linda som låg helt död typ , hahah inte riktigt men nästan. Den lilla skitungen hade legat i sängen hela dan. Drog upp na ur sängen o for till söråker . Skulle fara till stallet men vi såg att det var ingen ide , såg ut som att det skulle börja regna vilken sekund som helst så vi får till stordalen , skulle visa Linda vart "campingen" fanns där. Ja men i alla fall så slutar det med att vi blir inlåsta där inne , vi fick ju världens panik. Och Linda sa att hon hade lust att halshugga mig , haha lill gumman.
Så jag (eftersom det nu var mitt fel enligt Linda)  blev ju så illa tvungen att gå till någon husvagn och höra om dom ville låsa upp åt oss , och självklart ville dom ju det.
Så när vi väl kom till den där bommen så mötte vi en bil , ja menvad bra då hade ju han låst upp och lämnat bommen öppen. Gud så less ja blev och stackars gubbe som fick gå dit bort helt i onödan. Men vi kan ju se det från den ljusa sidan , vi fick oss iallafall ett gott skratt .

Ikväll kommer våra gubbar hem också ( min o lindas) , mysigt värre. Sen måste jag packa också så att allt är klart i morgon när man slutar jobbet.För i morgon drar vi ju till ÅSELE :D , äntligen. Åhh , nu kom jag ju  på att jag måste dammsuga och fixa till här hemma också , var ju egentligen tänkt att jag skulle göra det igår men jag orkade inte.
Nä nu ska jag åka och hämta syrran , skjutsa hem henne . Så på en o samma gång kan ja hälsa på mamma o pappa , känns som att det var veckor sedan jag träffade mammsen.

Fortsatt trevlig dag .
Niklas o Linda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback