Onsdag

visst äre det idag ? , man bli helt dagvill när man är ledig.Har varit ledig i två dagar nu och i morgon är det åter igen jobb.
Efter jobbet blir det förmodligen fika med brudarna från jobbet , sofie flyttar ju snart så vi tänkte göra något tillsammans.

Igår var jag och älsklingen till härnösand. Gick en sväng på dollar. Efter det tog vi en tur där på stan och sen åt vi en god middag , riktigt mysigt. Påvägen hem for vi o tittade på lite hus men inget som var super fint eller , det finns lixom inte så fina hus till salu nu , eller jo i och för sig så finns det ju det men dom kostar ju närmare 2 miljoner och det är ju inte direkt vad vi har råd med .Senare på kvällen kom Jenny hit och myste med oss.Kvällen slutade vid 1-tiden.
Så idag sov vi till halv 11 , riktigt skönt att jag äntligen kan sova.
Efter frukost for vi in till Niklas jobb o lämnade lönepapper.Resten av dagen har vi bara tagit det lugnt . Lagat middag som bestog av tacopaj , sallad , dressing o chips , riktigt gott blev det.
Så nu sitter vi bara här och glor på tv , jenny tog nyss sin lilla blåa å for hem.
Nu ska jag fortsätta se filmen på 6;an  , typ det enda att se när man har comhems skit utbud av kanaler.
Ha en fortsatt trevlig kväll.

 Niklas Törnberg


Så glad att jag har dig gumman , du finns alltid där , dag som natt.
Jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: Linda

Och jag dig, du e de bästa ja har :)

2008-07-16 @ 22:51:58
URL: http://lindaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback