Onsdag

Vaknade för en stund sen med ett strålande humör , det roliga är att jag inte vet varför, hehe.Har iallafall gjort mig en kopp kaffe , mums!. Idag är inget planerat förutom att vi kanske ska på GF.Har lovat att sjutsa in mormor , morfar , mamma , pappa o Mikaela till stan o hämta dom , var ju amy  ikväll som Mikaela ville se :) , skulle även hämta dom , och för det skulle morfar o mormor betala min försäkring på bilen som var på 1300 :- , skönt att ha den räkningen ur vägen.

Tangent bordet gör mig tokig , bokstaven K  funkar inte som den ska , man får trycka som en dåre för att det ska bli något. Och det roliga är att vi inte har spillt något på den heller för vi har varit jätte noga med att inte ha dricka å sånt när man sitter här. Elgiganten får fan fixa , spelar ingen roll att det är en tangent som inte funkar , den är spritt ny och  borde hålla lite längre än bara någon vecka.Sådeså.

Ska försöka få tag på olsson nu , höra vad hon ska göra :) Ha en trevlig dag!

<3 Niklas + ni  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback