Söndag

Måndag i morgon igen . I helgen har vi bara tagit det lugnt , i fredas hade vi en mysig hemma kväll bara vi två. Lite senare på kvällen tog vi en tur upp till mamma o pappa.For hem rätt så tidigt o hoppade i säng.
Igår började kvällen lugnt , satt hemma o såg på film , käkade chips  godis. Lite senare for vi förbi Maja o pratade med dom och sen for vi vidare ut till söråker. Satt uppe hos Linda o Joel , där även byppa var. Satt o surra innan vi bestämde oss för att ta en bil tur. For först in till stan o snurra runt , for runt hela sundsvallskommun skulle ja tro , sen vidare ut mot alnö där vi åkte alnö runt , där somnade iallafall ja o Linda . Vaknade när vi anlände till söråker , ont i rygg o nacke som fan , hade hängt på linda när jag sov så hon kunde knappt röra sitt ben :P. Var hemma vid 3tiden , somna som nå stockar påengång.
Vaknade vid halv 12 idag , käkade frukost o fixade till lite här hemma. Och nu sitter jag o väntar på att Linda ska komma hit , ska ta en sväng in till birsta. Lite senare blir det middag hos mormor o morfar.

Jobb i morgon men jobbar bara två veckor till sen är jag ledig. Jag o Niklas har bestämt att vi ska åka någonstans då bara han o jag. Var ju som sagt ett tag sen vi var på semester bara vi två. Blir kanske nån liten semester med Linda o Joel också :D
Nu måste ja göra mig klar för hon är nog här vilken minut som helst.

Niklas o Linda <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback