Tisdag

LEEEEDIG :D , gud så skönt. Även ledig i morgon.
Igår kväll for jag o älsklingen iväg på en fisketur , grillade lite o bara hade det mysigt.Dock blev det ingen fisk , inte ens ett litet napp.
Idag har vi bara tagit det lugnt , hitills iallafall. Får se vad som händer ikväll.Är ju fortfarande förkyld och då orkar man ju inte göra så mycket , + att jag måste försöka vila upp mig o bli frisk tills på lördag då vi sticker till åsele , kommer bli så kul.
Skulle vilja åka in på IKEA , alltså möbel grejjset. Köpa en tavla o lite små tjoffs så vi kan bli klara i köket någongång. Och listerna har inte kommit upp än , detta beror även på att pappa tappat  bort den ena , haha så vi måste göra en ny.
Sen skulle vi ha behövt handla lite golv till hallen också , tänkte fixa till golvet där och kanske lägga nytt i sovrummet , man får ju som sagt ut lite mer pengar på lägenheten då :)
Hittade ett jätte fint hus häromdagen också , ja men vem får man inte som granne dårå , jo en jävla idiot !! , aldrig i livet

Nu måste ja snyta mig och dricka upp teet sen så får vi se vad vi hittar på , ha en fortsatt trevlig dag !


None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback