Tisdag

Idag är jag ledig :D , så skönt. Om lite mer än 1 vecka åker vi till åsele med Linda o Joel , får se om Jenny o Jerry också följer med. Längtar som fan iallafall.

Gatufesten var helt ok , förutom lite strul och sånt som man får räkna med var kvällen super trevlig.Det enda som gjorde mig lite besviken var att öltälten stängde så jävla tidigt , vid halv två hade Daltons stängt redan. Och en jävla brud på E-type , vad trodde hon att hon höll på med då ?.

Jobbade igår , stressigt som fan. 309 pers . Men dagen rullade på  fint o tiden gick skit fort . Är så glad att jag jobbar med sofie o Raz , dagarna går så fort och vi har så kul tillsammans.

Och jag är så jävla förbannad , nån jävla idiot som kört in i min bil o sen bara stuckit! . Jävla idiot jävel!
Nä nu har jag inte tid med det här längre , ska klä på mig  o ta min söta lilla bil bort till Jenny och se om vi ska hitta på något . Fast först tror jag att jag tar en sväng förbi pappas jobb o dricker en kopp kaffe .
Ha en trevlig dag

Niklas <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback