Tisdag

Finns ingen tid för bloggen nu när det är underbara sommar dagar o kvällar ute. Man vill ju inte missa det precis , och speciellt inte när hösten o vintern är på väg med stormsteg.
Har iallafall badat o solat varje dag med niklas , jenny , jerry , markus(byppa) , Linda o Joel.
Bastat o badat, varit på arbetsförmedlingen för inskrivning , handlat en massa kläder , kikat på en massa filmer o bara haft det mysigt helt enkelt.
Det är iallafall vad jag tänker fortsätta med så länge som det fina vädret håller isig.
Var in till birsta förut iallafall och köpte kläder o en olja som jag tänkte prova i morgon om den funkar , det sägs att man ska bli lite brunare av den. Jag o Linda testade baby olja häromdagen o den funkade fin fint , detta pga att vi inte hittade den rätta oljan vi skulle ha . Men nu vet vi ju till nästa gång att även den funkar.
Och ikväll har vi bara tagit det lugnt med jenny , jerry o Markus. Tittat på tv åså.

Sådär , blev några rader iallafall.Och om det blir fint väder i morgon så blir det nog ingen uppdatering. Men den som lever får se och om internet tillåter vill säga. Skit comhem har ju varit cp nu i över 2 veckor , internet har funkat var och varannan dag , men igår slutade det att funka helt. Så då kom dampen fram och jag ringde dom där på com hem , berättade att jag var riktigt besviken och att jag vägrade betal 349:- för en månad när man knappt kan använda en vecka , som tur var hon trevlig och drog bort halva summan och om det krånglade mer skulle ja bara ringa så tog dom bort hela betalningen nästa månad , kung!
Nä nu ska vi sova , man vill ju inte sova bort hela dagarna nu när det är helt underbart ute.
Ha en fortsatt trevlig sommar!

Niklas , Linda , Jenny <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback