Torsdag

Någon som förgyller min dag är verkligen Raz . Utan henne på jobbet skulle mina dagar gå dösegt.
Har jobbat idag , typ 250 pers. Så jobbigt med alla barn , visst dom är söta å så , men vafan dom grisar runt så mycket.
Efter jobbet for jag förbi pappas jobb och sen hem. . Pappa gick nyss tillbaka till jobbet så nu väntar ja bara på att Niklas ska komma hem , inte många minuter kvar nu. Tänkte höra om vi ska ta en prommis runt elljusspåret.

Jaha nu ringde han , och tydligen kommer han inte komma hem på en stund. Problem med den där jävla lasbilsjäveln , tur att han får en helt ny snart iallafall. När man väl tänkt ta en promenad så skiter det sig , o jag vägrar gå runt det där själv , aldrig i livet.
Fan va less ja blev nu , jag som var på så bra humör.
undra vad vi hittar på ikväll , ska nog höra med Linda o Joel , kanske ska höra om vi ska åka o köpa tält eftersom det inte är långt kvar tills vi far till Åsele , längtar som fan .
Nu ska jag vila , försöka få tiden att gå lite fortare så att niklas kommer hem snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback