Torsdag

Man blir bara så trött o less på vädret. Det är ju sommar men det märks inte , tycker att det känns mer som höst.
Idag har jag iallafall jobbat , gick som på räls.Efter jobbet var det tänkt att jag skulle följa med brudarna ut o fika men jag for hem till Elton i stället.Tog mig en liten tupplur på soffan och när jag hade vaknat till for jag o Jenny in till birsta , och vi har precis kommit hem. Hittade en fin blå randig tröja på ginatricot , faktiskt på REA , och det är faktiskt ganska ovanligt när det gäller mig för jag hittar nästan aldrig något på REAN.
Resten av kvällen ska vi bara ta det lugnt , jag funderar faktiskt på att ta fram dammsugarn och städa så det är fint när älsklingen kommer hem.Men får se hur det blir med den saken , man säger en sak men gör en helt annan.

Och till helgen blir det åsele , längtar som fan. Jag har faktiskt ganska mycket att se fram emot nu , åsele till helgen , då även min moster kommer hem från göteborg , är ju faktiskt ett år sen jag träffade henne sist och jag har verkligen saknat henne.v.31 och v.32 har jag min så kallade "semester" så V.32 åker jag och älsklingen på semester , ingen bestämd plats utan vi packar bara bilen o far.Kommer bli riktigt mysigt bara jag och han.Sen den 4 september åker jag  , Niklas , Jenny o Jerry på guldkryssning med radio guld , kommer bli så jävla kul.
Lite av vad som händer resten av sommaren , för den är ju som sagt snart slut .

Nu ska jag lyssna på lite musik o surra med Jenny , för sen kommer mitt lilla hjärta hit , nämligen Linda. Hon ska sova här i natt , riktigt mysigt må ja säga.

Niklas Törnberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback