Måndag

Godmorgon!
Klev ur duschen för en stund sen o nu sitter jag bara o väntar på att våra bästa år ska börja och att jenny ska hämta mig om en stund. Ska följa med henne in till birsta åså.Var även där igår också , köpte mig två par kortbyxor , ett par bruna o ett par gröna.
Midsommar om några dagar också , då vänder det o det börjar bli mörkare igen.Är iallafall tänkt att vi ska hyra en badtunna med Jenny , Jerry , Linda o Joel. Blir nog super skojjigt.
Nästa vecka ska jag jobba 23;e , 24;e , 26;e o 27;e , sen börjar schemat från 1 juli , har tyvärr inte fått se det än men det får jag nog nästa vecka när ja jobbar. Så nu är det panik att hitta en bil , det funkar inte annars efterssom jag måste vara på jobbet kvart över fem på mornarna . Har ju som sagt några dagar på mig att hitta en annars får ja bara köpa nån skit bil o sen sälja den när det kommer ut någon som ja vill ha .

Nu börjar våra bästa år och det vill jag inte missa , hehe.
Lägger ut några bilder sen på mlibergstroem.bilddagboken.se från studenten.

Ha en underbar dag .
Niklas Törnberg <3


None

Är så glad att jag har dig gumman , tyvärr har vi inte hunnit med varandra dom senaste dagarna , men jag
älskar dig precis lika mycket för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback