Måndag

Idag har jag jobbat , gick kanoners.Efter jobbet for jag förbi pappa o hälsade på han på sitt jobb , sen vidare ut till Linda o surrade en massa strunt.Vart bara där en liten stund för linda skulle på jobbet o jag skulle hem o städa , så idag har jag :
*Dammsugit
*Torkat golv
*Dammtorkat
*Plockat undan överallt
*Bäddat om i sängen
*Städat badrummet


Har jag inte varit flitig så säg , hehe.I morgon är jag ledig sen jobbar jag onsdag , torsdag , lördag o söndag.Lite jobbigt att jag fortfarande är sjuk , men förhoppningsvis ska jag börja äta hostmedecin med morfin , hoppas verkligen att jag blir lite bättre.
Och i söndas köpte jag äntligen min efterlängtade bil , denna gång vart det en audi 80 , super nöjd med den och den är hur skön som helst att köra , så nu har jag en bil ett tag framöver iallafall.
Nu blir det mys i soffan sen sova , fattar inte hur jag kan vara så trött.
Ha en fortsatt trevlig kväll iallafall , godnatt !

Niklas Törnberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback