Måndag

Ännu en arbetsdag avklarad. Idag var det min tur att pricka av o hälsa alla gäster välkomna.Hade ca 200 gäster idag o det var ju inte det roligaste att bara stå rakt upp o ner kan ja säga.Men det gick bra iallafall.
Efter jobbet for jag in till stan o plockade upp Niklas , for å åt lunch . Efter det åkte vi tillbaks till Niklas jobb , så där var jag en stund innan jag for till Maja o lämnade schemat till henne från scandic. Och om bara några minuter börjar våra bästa år , men jag är så irriterad att dom har bytt ut Belle  , den här nya tönten kan inte spela för fem öre.
Aja , det var vell allt för en stund.

Hörs!

Niklas törnberg <3

Kommentarer
Postat av: maja

aha jag fattade inte att det var belle den där fjanten, trodde det var nån släkting till han eller nått.. helvete vettu

2008-06-30 @ 20:33:26
URL: http://naws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback