Onsdag

Hej.
Vilket underbart väder , jag bara älskar sommar.Idag har jag varit på skolan, fixat lite till studenten och varit i birsta med Jenny o Hasse. Inhandlat lite saker till student flaket :D . Inte lång tid kvar nu , endast 8 dagar kvar.Kan inte riktigt förstå vart dom här tre åren tagit vägen ?. Lär ju grina som en tok på studenten , hua kommer vara jätte jobbigt.
Igår gick det inte att skriva blogg så därför får jag skriva lite om gårdagen nu istället.Efter vi hade slutat for jag och Jenny på ica , handlade gosaker som vi skulle ha med oss på stranden. Solade ett bra tag , vi tom badade . Faktiskt ganska varmt ändå , men innan vi kom i :P , hehe.

Och ikväll har ju 3orna på timrå bal , våran klass har valt att skita i balen och göra något roligt tillsammans i stället. Så kl 18.00 har vi bokat bord på oleary´s , efter det blir det nog utgång . Är så glad att Hanna ska vara med också . Vi saknar ju henne , dagarna är lixom inte desamma utan henne.Det är något speciellt.
Sen när älsklingen slutar kommer han hem och hämtar mig , ska titta på en bärbar dator . Fyfan vad skönt det ska bli.
Så jobbigt nu när jag inte har någon egen bil , fick ju som sagt sälja den när jag var i spanien , var jätte lycklig när jag fick veta det. Men tyvärr finns ingen bil just nu som faller mig i smaken så jag får nöja mig med att var billös ett tag till.

Sen har vi börjat fundera på om vi ska sälja lägenheten , dom är riktigt eftertraktade här och kan man få 94 000 för en etta här som inte ens var renoverad kan vi nog få ut rätt så mycket på våran två som vi tapetserat och bytt golv i. Det enda vi ska göra nu är att först och främst byta golv i hallen . Men vi får se hur vi gör. Så fort jag får jobb ska vi börja kika på hus. Både jag och Niklas är nog lite mer hus människor. inte för att jag klagar , utan vi trivs som fiskarna i vattnet här hemma men man saknar ju att kunna gå ut på sin egen tomt , åså. Jaja nog babblat om det , tiden får utvisa hur det blir.

Nu ska jag fortsätta njuta av min goda kopp kaffe och musik.Hare bra .

Niklas <3

HAr förresten gjort en bdb nu där jag har lagt in några bilder från spanien , fler kommer så småningom
mlibergstroem.bilddagboken.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback