Onsdag

Idag har jag jobbat , gick super bra. Men det går alltid bra när jag jobbar med Raz.Sen har jag halft dött idag också , Hostat som en dåre, ända tills jag tappat andan och nästan spytt , vet inte om det är någon lunginflammation på g eller om det är astman som spökar ?  , jag blir snart tokig.
Just nu sitter jag bara här o lyssnar på musik , väntar på att niklas ska komma hem från mormor o morfar.
Har även tittat igenom alla bilder från Spanien , lagt in några på
mlibergstroem.bilddagboken.se , fnittrar för mig själv när jag ser bilderna , haha vi hade ju så jävla kul .
Man börjar ju faktiskt sakna alla i klassen lite nu , Visst det har inte ens gått en vecka. Men alla var ju som en familj med Hasse man som lill pappa .
Hasse hälsade förresten på mig idag på jobbet , vart så glad när jag såg han , och han när han såg mig med , hehe.

Nu måste jag koka en kopp te , kanske min hosta lugnar sig lite iallafall.
Ha en fortsatt trevlig kväll.

Gonatt

Niklas Törnberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback