Söndag



Lite om helgen-
Ifredas for jag o linda runt hela sundsvalls kommun tror jag , grabbarna var i garaget så vi passade på att åka lite bil o ta det lugnt . Mötte senare upp grabbarna i stan sen for vi hem. Hade tänkt oss en tidig kväll från första börjar eftersom både jag o Linda skulle upp o jobba.Slutade med att vi var hemma strax före ett. Så på lördag tog det emot ännu mer när jag skulle kliva upp än i vanliga fall.Myste på resten av dagen  sen for vi upp till mamma o pappa där vi åt en supergod middag. Åkte hem strax före tio. Somnade runt tolv .Och nu är jag nyss hemkommen från jobbet , hade ca 370 gäster idag och det rullade på fint.Slutade tjugo i 12 , for hem o nu sitter vi bara här, tittar på tv o tar det lugnt.
Ska nog göra nå gott fika som vi kan mumsa på här framför tv:n. 
Ha en trevlig dag.

Niklas o Linda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback