Söndag

Studentdagen blev helt underbar. Dagen började med champagne frukost kl7. Kl 9 började guldkotten.Dansade , sjung kareoke och tävlade.Gick skit bra tyckte vi eftersom vi hade vunnit nån tävling åsådär men sen på lärarfikat fick vi veta att vi kom näst sist , haha.Men vi var lika glada för det. Gick ut på trappan , träffade släkten o sen hoppade vi upp på lastbilen å åkte en sväng. Även fast vi bara var 11 st hördes vi nästan mest av alla. Efter det blev det fika med familj , släkt o vänner och senare på kvällen for jag , jenny o linda till stan. Hade en trevlig kväll. Tack för 3 underbara år klassen , nu börjar det "riktiga" livet.
I fredas var jag på Mikaelas avslutning , fikade och träffade massa folk.Kvällen blev lugn för jag har ju lyckats bli superförkyld , blir så trött är ju inte länge sen jag var sjuk.
Igår var vi på sättna , jag , Niklas , Jenny , Jerry , Maria , Byppa , Linda o Joel. Roligt att se alla bilarna men efter några timmar tröttnade jag och Maria så vi gick å satte oss i bilen.
Kvällen igår vart lika lugn som fredagens , var egentligen tänkt att vi skulle umgås med , Linda , byppa , Jenny o Jerry men jag hade feber och mådde piss så vi tyckte det var lika bra att stanna hemma.

Idag blir det nog inte många knop gjorda , älsklingen ligger fortfarande och sover , tänkte låta honom sova en stund till .
Sen tror jag faktiskt att jag ska städa , om jag orkar vill säga.

Ha en bra dag , synd att det regnar.

Niklas Törnberg





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback