Tisdag

2 dagar kvar

Gomorrn!
klockan har inte ens hunnit bli sju och jag är klarvaken.Har nyss duschat o nu sitter jag bara här med en macka, jucie o en tekopp.Idag efter skolan ska jag o Jenny inhandla det sista inför studenten , som dukar , serpentiner , ballonger o servetter.Har fortfarande inte förstått att det bara är 2 dagar kvar av skolan. Helt otroligt egentligen,trodde aldrig att jag skulle gå klart skolan och det var absolut ingen tanke jag hade heller när jag gick i 8an , det var då som man var som mest less,men så träffade jag Niklas och allt bara kändes helt underbart.Och se nu , jag är klar med skolan efter att ha tillbringat över 10 år i den.

Och i morgon tar Linda älskling studenten , hoppas att det blir fint väder för henne men som det låter nu blir det regn , tråkigt. Nu ska ja fortsätta med min frukost och fortsätta lyssna på musik. Ha en trevlig dag!

Niklas Törnberg

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback