Tisdag

Hej.
Har varit vaken sen sju , elton väckte mig och hade panik.Stackarn var jätte kissnödig.Iallafall så la ja mig i soffan ,sov några minuter sen började hostan , hostade konstant i 1 timme , kunde knappt andas och spyan var inte långt ifrån.Så då kom min snälla pappa hit med några tabletter , ska testa dom annars är det jag som åker på vårdcentralen i morgon o fixar lite medecin , för det här går inte.
Om en  liten stund kommer jenny också , hon ska följa med mig till söråker å släppa ut diesel.

Igår fick vi iallafall oss ett gott skratt. Jag , Jenny o Niklas for o hämtade jerry. Först drog vi på han en mössa över ögonen så han inte skulle se  vart vi skulle , gav han ett choklad digestive(stavning?) kex , sen en piggelin ., n'är han var klar med det såg han ut som en 3 åring runt munnen , hehe.Och  efter det for vi vidare , släppte av han bortanför lunde och så for vi o gömde oss , haha sen ringer han och frågar vart han är . Iallafall så plockade vi upp honom igen efter några minuter sen vidare till söråker  på macken där vi satte honom på en bänk o gav han en grillad korv.Sen for vi runt söråker o till sist så mötte vi upp byppa nere på sandgrundet . Haha hade en rolig kväll och jerry skratttade lika mycket , haha.

Nu måste jag göra mig klar innan Jenny kommer hit . Ha en bra dag!.I morgon ska jag förresten jobba .

Niklas Törnberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback