Fredag

Har nyss kommit ut ur duschen.Försökte duscha elton men han total vägrade , han tyckte inte att det där med duschning var så viktigt :P.Imorse for jag och hämtade Jenny och så for vi ut till söråker och gav diesel mat och släppte ut han.Sen tog jag och Jenny en sväng runt elljusspåret , första gången jag har gått hela , haha.Åkte hem och fikade sen for vi in till stan och hämta Niklas sen raka vägen på ica maxi där vi inhandlade allt till middagen , och idag blev det hemma gjord pizza , mums.Ska snart göra i ordning efterrätten som vi inte orkade äta efter maten,chokladpudding med bananer toppad med grädde och riven choklad , längtar . Nu ska jag torka och borsta mitt hår sen fixa efterrätten innan let´s dance.

Hejssvejs!
niklas törnberg <3

image196

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback