Måndag

Den här dagen började inte speciellt bra , jag försov mig och jag vaknade av att Linda ringde och väckte mig för tydligen hade jag stängt av väckarn.I helgen har jag umgåtts med Linda eftersom Joel o Niklas har varit neröver.
Ifredas skjutsade jag mormor , morfar , mamma o pappa till stan och hämtade dom.Vi var även hos Tony o käkade smörgåstårta för han fyllde 40 år.Resten av kvällen vart det bara mys.
I lördas myste vi bara och sen for vi ut till Linda o Joel och fixade oss för kvällen.Fixade skjuts in till o´learys i stan där vi käkade jätte god mat med Tony o Annelie + en massa andra . Drack en massa gott.Sen när vi skulle betala vart jag bjuden på maten o drycken av jocke(tror jag han hette):P. Vid tio tiden drog vi vidare till irish där vi satt ett bra tag, sen daltons.Var en massa strul med skjuts ,letade igenom hela telefonboken , antingen orkade dom inte eller så hade dom druckit öl , men tillslut kom snälla martin o hämtade oss . Gick upp till Jenny o Jerry där det var fest så där blev jag ett tag innan det var dags att gå hem.
Så igår fick ja skylla mig själv , mådde pyton.På morgonen ringde brunne , han ville att vi skulle följa med han o Lina in till stan o käka subway så vi följde med.Tog även en sväng på ikea innan vi for hem.På eftermiddan åkte vi till Linda o Joel där vi blev bjuden på tacos så nästa gång är det våran tur o bju på mat .
Nu ska jag fortsätta med mitt.

Tack för i lördas Linda , Älskar dig :)
Niklas Törnberg

image267

image268

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback