Onsdag

Idag har ja städat som en tok har gjort följande saker :
- Gjorde rent dusch , toalett och handfat
- Dammtorkat i princip överallt
- Dammsugit
- Torkat golv
- Plockat undan överallt
- Haft tvättstuga 7-12 , tvättat som en galning

Känner mig rätt så duktig faktiskt om jag får säga det själv.När allt det var färdigt kom både Linda o pappsen hit , drack kaffe o surrade på.Sen gjorde jag och Linda lunch , blev bakpära och skagenröra , riktigt mumsigt.Vi åt båda två så vi höll på att spricka.Städade undan och for ut till Linda och Joel.Skulle egentligen följa med dom till birsta när dom skulle titta på tapeter och jag hade ju ändå inge bättre för mig men klockan drog i väg och plötsligt var den fyra.Var ju bara att fixa sig för att sedan gå bort på middag hos niklas mamma o pappa(pappa som fyllde år), åt jätte god middag och sen vart de go-tårta vill ja lova . Åt så ja höll på att kräkas.
Nu ska jag ta och tänka på refrängen , ska upp tidigt i morgon för jag och Linda ska till härnta med en massa olika kaksorter som vi ska lämna till Niklas moster.Efter det blir det en lugn dag . Och på fredag blir det en myskväll med en film , godis och en massa mys . Bara jag och älsklingen , är ett bra tag sen nu vi var helt själva.
Nu blir det läggdags så jag orkar upp i morgon .
Godnatt

Linda det är min tjej det ;)
Niklas Törnberg <3



Kommentarer
Postat av: linda

och du min ;)

2008-03-06 @ 08:27:32
URL: http://liindaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback