Onsdag

Idag har jag varit barnvakt med LInda. Vilken liten sötis , bara 3 månader gammal.Man blev bra sugen där ett tag men nja det får vänta ett bra tag iallafall. For hem och gjorde mat åt mig , Niklas o Linda sen for vi ut till söråker där vi mötte Joel och for till garaget.For ut till linda o Joel igen så då drog Niklas o Joel ut på egna upptåg , var borta ett bra tag så vi passade på att åka o surra med sara och efter det for vi hem till dom igen . Jag dammsög deras kök medans Linda o Sara satte upp klockan , dom försökte även att få upp fönsterbrädan men det var ju helt omöjligt.Deras kök vart iallafall riktigt fint är faktiskt lite avis men jag får faktiskt ge mig för det är inte många månader sen vi tapetserade om o bytte golv i vårat kök.
I morgon fyller Niklas syster 28 år , har för mig att det var 28 eller om det kanske till omed var 29 :P bra koll , nä inte direkt men alla i niklas släkt fyller år nu på våren så det är så svårt å hålla reda på alla födelsedagar , hehe.Blir iallafall kalas där i morgon sen blir det nog lugnt.
På fredag blir det bara jag o Linda hemma , hon ska sova här för både Niklas o Joel ska åka bort tillsammans så då passar vi på att ha en liten myskväll.På lördag ska vi baka hela dagen , sen blir det till att  äta middag med tony o annelie på olearys tror ja det var så det blir nog skoj de.
Ska kika lite på tv;n  nu sen blir det raka vägen till sängen .
Godnatt!
Niklas o Linda <3

image262


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback