Onsdag

skönt att solen lyser idag.Så jag tror jag ska ta en riktig lång prommis med elton senare också.Har suttit nu sen jag klev upp och försökt att få till mitt PM till nationella , har iallafall börjat gå frammåt nu .
Och snart är det lov , fyfan vad skönt det ska bli.Undra vad jag och Linda hittar på det här lovet då.Hade bestämt att vi skulle till fjällen v.14 med Linda och Joel , såg i går att det är nationella prov på torsdan,blir så jävla less.
Nu är resan till spanien bokad , 25 maj går flyget.Är inget jag längtar supermycket till precis men det kan nog bli skoj iallafall.Hoppas verkligen på våran resa med Linda o Joel till vintern , skulle vara supermysigt om det blev över jul och nyår.Jag och Niklas firade våran första jul och första nyår tillsammans där , Sverige vet inte ens hur man firar nyår om vi säger så.
Nu måste jag klä mig för pappa ville ha med mig som sällskap på hans lilla tripp , vart han nu ska :P
Byebye

Niklas , Linda o Joel :)<3

image269


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback