Tisdag

Nyss kommit ut ur duschen så nu sitter jag här med ansiktsmask , te och choklad , mysigt. VI åkte ut till Linda o Joel förut så då for jag och Linda till stallet och kollade till Skajtla.Innan vi for till stallet skulle vi åka å titta på ett hus ute i söråker , hittade det inte så vi gav upp och for till Skajtla . Efter vi var klar där for vi och letade igen , och jag ljuger inte när jag säger  att vi tammefan letade på varenda gata borta vid Strand i söråker , men tillslut så hittade vi det , riktigt fint.Körde ju fel på varenda gata också så vi kom ju in på allas gårdar , haha.
I morgon ska jag följa med linda och vara barnvakt åt hennes lilla kusin som bara är 2 månader.
Nu ska jag tvätta bort ansiktsmasken och sen se tv, godnatt.

Niklas & Linda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback