Tisdag

Godmorgon.
Min dag började när Niklas väckte mig vid 06.20 och sa att det var dags att åka , jag hade ju nämligen lovat  att jag skulle skjutsa han till jobbet.Trött som jag var kom jag tillslut upp.Gick in till niklas mamma när jag kom hem från stan och tog mig ett glas påskmust. For upp och hämtade mamma o pappa och skjutsade dom på jobbet (Dom har ju ingen bil för den har jag stulit , hehe).Har även hunne vare förbi hos mormor o morfar o druckit kaffe.Nu är jag iallafall hemma . Sitter och väntar på att Maja ska ringa så jag får veta när vi ska till birsta. 
Pratade nyss med min älskling , hoppas verkligen att vi får våran bil i slutet av veckan.Börjar bli ganska less utan bil nu när vi varit utan den i över en måndad.
Magen kurrar som fan  och jag är verkligen vrålhungrig , ska leta fram något att äta och sen hoppas på att Niklas ringer med goda nyheter angående bílen.

Byebye.

Niklas Törnberg

image226

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback