Torsdag

Idag är det skärtorsdag , så glad påsk.Har nästan nyss kommit hem . Har varit på berners och lämnat in våran bil sen kikade vi på bauhaus(stavning?)där dom bjöd på korv med bröd , dricka och gratis lösgodis så jag plockade åt mig en rejäl påse , hehe.Äre gratis så äre.Sen handlade vi hundmat och Elton vart super glad när vi kom hem med en ny smak av hans mat , det gillade han.Nu sitter jag och väntar på att Linda ska komma , ska göra lite ärenden bla birsta igen , ska förbi på niklas jobb och lämna lite saker , sen förbi hemma hos mamma o pappa.
Ikväll blir det nog middag med min kära svägerska , om det heter så :P hehe. Har ju knappt träffat  och pratat med henne på 3 veckor så det ska blir riktigt mysigt ikväll när hon kommer , har ju saknat henne.
Är så lycklig för att solen lyser över oss , äntligen känns det som om det börjar gå mot vår.
Nu blir det en liten prommis med elton innan vi åker.
GLAD PÅSK!

Niklas , Linda <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback