Torsdag

Hej.
Niklas syster ringde och väckte mig vid 7 och sa att dom var på väg.Skulle nämligen vara barn vakt idag åt alice.
Så nu sitter vi och väntar på att Linda ska komma hit så ska vi till birsta på gina tricot som öppnar idag.
Igår var det fullt upp.Var inte hemma en endaste stund på hela dagen.Började med att jag och Linda hämtade Mikaela o Emma , for på drakborgen där vi blev kvar i 2 timmar innan pappa kom och bytte av oss.Tog en sväng in till stan på donken , förbi Niklas jobb , hem till Lindas mamma.På vägen hem vart det ica maxi.Vart bjuden på mat hos Linda o Joel , jätte mumsigt.Sen skjutsade Linda hem  mig vid 19.Då hade även min älskling kommit hem från sitt jobbmöte.
Måste ta och sätta fart nu så jag är klar när Linda kommer .
Trevlig dag!

Niklas o Linda<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback