Lördag

Var ett tag sen jag skrev , vilket kan bero på att jag varken haft tid eller ork.På sista april i allafall satt vi hemma o grillade , jag , niklas , linda , joel o glenn.Runt elva drog vi in till stan på krogen , mycke folk ute . Hade en kul kväll iallafall.Tyckte att jag tog det rätt så lungt men ändå vaknade jag upp dan efter med sprängandes huvudvärk , riktigt konstigt.
Torsdag o fredag var lugna puckar , detta pga att jag skulle jobba idag.Gick faktiskt bra och det flöt på som det skulle , tog dock lite tid med disken men vad gör det .
Blir jobb i morgon med med raz , sen är det "helg" för mig typ , hehe.Nja inte riktigt men nästan. Är ledig på måndag , sen jobbar jag tisdag o onsdag.Sen är det äntligen helg för mig.På tisdag blir det ingen långdag precis , börjar 05.30 - 09.30 , efter det blir det vinprovning med klassen o det tänkte jag inte missa direkt.

Har även hunnit med att sätta in vårat nya kylskåp också , ett rostfritt och om jag får säga det själv vart det skit bra till vårat nya kök , hehe.Bara listerna som ska dit nu sen är köket färdigt.

Ikväll har vi ätit middag med niklas syster.Sen har jag varit där o gjort henne sällskap , tittade på körslaget sen skjutsade jag bort henne till parken.Så tråkigt att jag missar sista gången för den här sessongen , och ikväll när det är Black jack o allt.
Hände en skit läskig sak förut också.Tog med oss hundarna ut förut o satt oss på bron jag o Maria .Kopplade båda två så att dom inte skulle få för sig att sticka någon stans då dom är två.Kopplade lös båda och lämnade eltons koppel ute som satt fast i ett annat koppel i ett träd.När jag sedan kommer ut är det nån
JÄVLA IDIOT/ IDIOTER som skurit av kopplet i flera delar , dock fattades handtaget o knäppet.Det brann för mig , vart så jävla förbannad , vem i helvete är så jävla dum och går in på gårn o skär av ett läderkoppel när folk är hemma ?.Jag lovar , att hade jag sett dom göra det hade jag personligen kört upp den där jävla skurmoppen som hänger ute på trappen i arslet på dom och vridit om minst 300 jävla gånger.Det gjorde mig så jävla förbannad , jag menar vad är det för nöje att skära av vårat läderkoppel lixom ?. Dumma jävla idioter.
Så vad kul att vi måste köpa ett nytt sånt där nudå , som går på flera hundara kronor , när vi måste ha ett koppel som är dragtestat för många kg.
FAN TA ER!

Orkar inte lägga ner mer energi på det där nu , och så måste jag snart gå o lägga mig också eftersom jag ska jobba i morgon.
GONATT!

Niklas Törnberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback