Lördag

Ikväll bär det av ner mot stockholm , planet går tidigt i morgon bitti till Frankrike , därifrån ska vi åka både buss o tåg till Spanien.Känner mig lite smått stressad , dock har jag packat men det känns som att jag har glömt hälften.Det enda som återstår nu är att titta så att allt är med och slutligen få igen väskan.Tror inte att det ska vara några större problem för den här gången har jag inte överdrivit med packningen iallafall.Det är kanske därför det känns som att jag glömt hälften.

Igår kväll var vi hos mormor o morfar där vi åt middag.Lite senare for vi ut till söråker med Jenny o Jerry där vi umgicks med Markus. Hade en trevlig kväll med mycket skratt.Känns så roligt att alla har börjat hitta tillbaka till varandra igen.Förr gjorde vi inte annat än att umgås allihopa varenda kväll , och då menar jag verkligen varenda  kväll. Men jag saknar det , tror faktiskt att det var den roligaste tiden.
Idag vaknade vi runt halv tio , och då kom Jenny o jerry hit.Tog en tur ner till midlanda där vi kikade på Rod stewarts plan , riktigt big.For ut till söråker o tog en mumsig korv.

Och förut när jag o Jenny var på väg till birsta kom vi mitt upp i motorcykel träffen så vi vände om och körde på motorvägen , även där var det ju tvärstopp för dom svängde ut allihopa . Stog still i tio minuter kanske , så jenny tände en cigg. Haha då kommer det fram två killar som ber jenny om en cigg , självklart fick dom varsinn. Så vi surrade på om en massa med dom och sen äntligen släppte kön. Haha riktigt lustigt faktiskt.

Nu ska jag se över all min packning och förhoppningsvis är allt bra så jag får stänga igen skiten. Kommer iallafall sakna Niklas som en tog. Men det går säkert bra , hoppas jag iallafall.Så på torsdag kväll anländer vi till sundsvall igen. Resan kommer bli ett minne för livet.

Niklas Törnberg <3

image310

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback