Måndag

Känns som att jag fått ganska mycket gjort idag , jag har hämtat passet till spanien resan som bär av på söndag från arlanda.Har varit o köpt strumpbyxor , halsband och armband till studenten . Åt på donken , dom drev mig verkligen till vansinne idag , först säger tjejen att hamburgarna dröjer ca 2-3 minuter , jaha tänkte jag , tog stripsen o åt dom , när jag senare kommer tillbaka 5 minuter senare är dom fortfarande inte klara , står där ett bra tag och tillslut får jag ena , jag känner hur irritationen växer , så jag frågar vart fan den andra tagit vägen , nä då var den tydligen inte klar , - vill du ha en annan hamburgare istället. Nej tack , jag ska ha det jag beställt . Går tillbaka till bordet men sen brister det för mig ,. vafan är det frågan om när det tar 10 minuter att göra en enda hamburgare ? , inte en kotte som var där å åt ens en gång. Går fram till disken o frågar vad fan som tar så lång tid , den är snart klar säger han , men snälla jag har väntat i 10 minuter . Får den tillslut men då är jag redan färdig , hade ju inte tänkt att äta middag i omgångar precis!  Snacka om segaste människan i hela sundsvall.

Hann även med en liten solning också :D, var ju dock nya rör så jag ser ut som en halvröd kräfta typ , men det funkar det med.
Idag for hela klassen o hälsade på hanna o lilla Julia , åhh jag skulle kunna äta upp na , så otroligt söt liten tjej.
Bjöd henne på tårta o gav henne en fin blombukett.
Vi tyckte så synd om henne , stackarn där stog hon med världens diskberg som skulle diskas så jag och jenny stannade kvar o gjorde lite nytta , kikade på våra bästa år sen drog vi oss tillbaka till skolan.
 
I morgon börjar vi nio , så runt halv tänkte jag bege mig bort mot Jenny. Därför är det nog dax för lite sömn , kroppen måste ju få vila.
Är fortfarande sjuk  , men nu tror jag det beror på alla träd ute , rinner ur både ögon o näsa , tror jag blir tokig.

Hittade en jätte fin bild på niklas , tyvärr var jag tvungen att förstöra hela . Haha , men vi är iallafall nykära :D

image309

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback