Onsdag

Gick skit bra att jobba , gick desto sämre att kliva upp , haha.Efter jobbet kom pappa o hämtade mig , for vi till birsta o åt lunch , in på biltema och köpte nå saker till min bil , sen hem.Håller på för fullt i tvättstugan , skit mycke tvätt.Jag verkligen hatar att hänga o ta ner allt.
Idag har det efterlängtade stipendiet kommit också , 5000 spänn.Så i morgon har jag och jenny bestämt oss för en heldag på birsta city och IKEA , Ska vara där vid tio när dom öppnar så vi kan strosa på hela dagen när ändå Niklas o Jerry jobbar.

Vinprovningen var förresten jätte bra , så goda viner.Tyckte till o med om de röda som jag i vanliga fall inte dricker.Till vinet fick vi en tallrik med en massa smått o gott , bla två olika ostar , chili , nån skinka mm.
Alla tyckte det första vinet var godast , o givetvis var ju det även dyrast , hehe.Finsmakarna .
Efter provningen begav vi oss bort mot daltons o drack öl , niklas kom o hämtade oss och då for vi en snabbis på max.

Förresten gick min bil igenom idag , no problems.Så nu ska jag sälja den o köpa mig något annat.Niklas har lovat att hjälpa mig att lägga ut den på blocket , vilket kan behövas när jag inte har en susning om bilar.
Nu blir det till att fortsätta tvätta och sedan komma på något att göra till middag , känner för att bjuda min älskling på nån god mat idag , får se hur det blir.
Kanske åker förbi en sväng på skolan sen också , öppet hus ikväll på timrå gymnasium 18.30-21.00 , tror jag det var.

Niklas Törnberg

Kommentarer
Postat av: Maja

Har inte jenny praktik hon??

2008-05-07 @ 23:07:46
URL: http://naws.blogg.se
Postat av: Maja

Har inte jenny praktik hon??

2008-05-07 @ 23:08:03
URL: http://naws.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback