Onsdag

Var några dagar sen ja skrev , men ska försöka sammanfatta iallafall.

Fredag :
Var på stan med Jenny och hittade äntligen studentklänningen , superlycklig.Visste ju inte ens att den här affären fanns så.På kvällen for vi till affe och firade hans 20 års dag samtidigt som vi passade på att ha klassfest.Hade en super rolig kväll iallafall , tyvärr vart det kanske lite för mycket av det goda.

Lördag :
Vaknade upp med världens huvudvärk o kräkningar , fick skylla mig själv tyckte Niklas  , haha.
Senare på dan gick vi bort på marknan med Jenny o Jerry.Umgicks med dom hela dan . Runt sju skjutsade jenny bort oss till crousingen som var i timrå. Vart riktigt lyckat må ja säga för att vara första året.Jenny hämtade mig , Niklas o Jerry efter hon hade slutat jobba så då for vi raka vägen in till stan o käka på subway.
Efter det for vi hem till mig o Niklas , jag o jerry somnade som nå stockar , vi hann typ bara komma innanför dörren , haha.

Söndag :
Vart en lugn dag , vilket var skönt eftersom jag var superförkyld.

Imåndas var första dan på skolan för mig , jätte kul.Och igår började vi med allt som har med studenten att göra typ. Började fixa våran dans och jag tror att det här kommer bli superbra när vi väl är klar. Sen igår kväll var vi o satt upp dom har "plakaten" , haha så nu var vi först :D.
Idag har ja legat i soffan o bara hällt i mig te , min hals värker som bara den och slutar det inte snart kommer jag bli tokig.Tyckte det vara lika bra att vara hemma i morgon också , känner mig inte så fräsch.Och hur roligt är det att hålla på med mat när man bara står o snorar o hostar , NEJ TACK!.
Nu ska jag inta soffläge igen , försöker att inte prata så mycket så kanske halsen repar sig.

Ha en bra dag!

Bilder från i fredas

image296
image297
image298
image299
image300
image301
image302
image303

Bilder från i lördas , haha vart bara tre men iallafall

image304
image305
image306


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback