Tisdag

försov mig i morse men det var inte så värst länge. Jenny hämtade mig sen for vi till skolan. Skulle träna på dansen till guldkotten men det blev inte av . Så vi tränade lite på eftermiddan och det börjar faktiskt se riktigt lovande ut. Fixade även klart salladen som vi hade fått beställning på. Slutade runt 4 och då for jag o Jenny o sola i timrå.

Imorgon är det student foto , testade kläderna förut o det såg rätt bra ut . Skorna klämmer som fan men jag får gå ut dom till studenten :P hehe.
Och nu är det bara några dagar kvar till spanien , gruvar mig lite eftersom jag verkligen hatar att vara i från Niklas. Visst jag tror inte att jag dör men det lär bli svårt.Under våra drygt 4,5 år tillsammans kan jag räkna dagarna vi varit i från varandra på en hand.
Förstår att vissa kanske tycker vi är med varandra för mycket , men vi bor faktiskt tillsammans o är förlovade.Dessutom är Niklas hela min dag o mitt liv.

Ser filmen på sexan samtidigt som jag sitter vid datorn , jag verkligen älskar den. Så jävla rolig , man skrattar hela tiden. white chicks är en skit skojjig film.
Ska se klart den sen sova så man orkar kliva upp i tid i morgon o fixa sig.
Godnatt
Niklas <3

image305

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan!

hoppas allt är bra!
jag undrar om du kanske hade kunnat rösta på min hund i en tävling hon deltar i.
om du tycker hon är söt såklart :)

www.enlitentax.blogg.se

2008-05-20 @ 22:41:36
Postat av: jenny

oj vilken big header :P

2008-05-20 @ 22:43:16
URL: http://jnyyy.blogg.se
Postat av: linda

hej sweetie :D

2008-05-21 @ 12:41:25
URL: http://lindaaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback