Tisdag

Idag har jag jobbat , stressigt värre när typ alla 180 gäster kom på 2 sekunder , vi han typ bara
öppna dörrarna.Slutade iallafall runt nio för att jag var tvungen att skynda mig hem o fixa mig för att sedan åka in på skolan.Har fått lära oss en massa om vin idag av en tjej som ska ha vinprovning för oss ikväll.Det kan nog vara en riktigt bra erfarenhet.Man har ju nästan bara smakat låg pris viner och det är stor skillnad desto mer man kommer upp i prisklasserna.Ska bli riktigt skojjigt , speciellt när man verkligen älskar vin som jag o Maja , haha.Vi ska slå till på en riktig vinflaska för tusen kronor nästa gång sa vi idag , ahah får dock se hur det blir med den saken då :P.
Ska även jobba i morgon men sen är det helg för mig , är riktigt sugen på den där klassfesten som jag o maja surrade om för ett tag sen , skulle vara skit kul ju.
Är ju öppet hus i morgon på skolan , tänkte åka förbi där en sväng på kvällen tror ja faktiskt ;) , får se vad som händer.
Ska fortsätta på min te kopp o mina bullar nu , har hittils tryckt i mig 4 bullar sen jag kom hem , haha.Väntar på att Maja ska komma förbi också och hämta lite te , hon är ju skitförkyld stackarn :/.

Byebye

Niklas 040221

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback