Torsdag

idag är jag vaken med tuppen iallafall.Bettan (niklas mamma) ringde o väckte mig 06.45 , for in till birsta på berners med Niklas bil , sen for vi hem.Hoppas verkligen att dom fixar allt riktigt nu , blir lite smått irriterad när man betalar nästan 8000 :- sen funkar inte ens allt som det ska , det kallar jag jävligt kasst.Hallå , det är ju berners vi pratar om lixom.
Idag hoppas jag på fint väder , så som det ser ut nu iallafall så blir det kanske lite sol o värme idag , för det är rätt så skönt ute.
Igår kväll for vi in till birsta med jenny o jerry , handlade lite skor på skopunkten , for på ikea o fikade , och så gick jag och jenny in på birsta city för att kolla om klänningarna fanns kvar som vi hade tänkt köpa till studenten , men till vår besvikelse fanns inga kvar.Så vi sprang bort på MQ och hittade två som vi hängde undan o tänkte prova idag när vi åker in.Annars blir det stan i morgon iallafall , vi måste ju ha klänning på studenten.
Jerry fyllde ju år igår också , 22 år.Försökte lura han att Niklas hade fyllt 23 och att det var de jerry fyllde nu , han vart faktiskt lite fundersam en stund , men sen kom han på både sig själv o oss , hehe.
På fredag , blir det födelsedagsparty för alfred/klassfest , kommer bli skit skoj .
gud vad klockan drar iväg , måste börja fixa mig åså för jag ska hämta jenny halv tio :).

Ha en bra dag , för det kommer jag att ha :D

Niklas <3

Där var vi då inte speciellt gammal , haha 14 år.Tiden har bara sprungit iväg.Man har inte hunnit med .
image229

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback