Äntligen fredag

vad jag längtat efter den här dagen. Jag älskar fredagar , speciellt när man vet att man kan sova precis hur länge man vill dagen därpå. Just nu ligger jag bara och njuter i sängen av den här underbara kvällen. Försöker titta på våra bästa år på www.days.nu men det hänger sig hela tin , så himla typiskt.
Niklas o Jerry skulle se nån film som jag inte vart värst intresserad av så jag tog med mig datorn till sängen. Mycket mycket mysigare .
Jag som trodde det skulle bli en lugn helg i helgen men då hade niklas bestämt att vi skulle på fest hos Jerry i morgon . Får vell hänga  med dit då , hehe.

Jag som aldrig någonsin brukar försova mig har lyckats med det 2 gånger den här veckan. Som tur är har jag kommit i rättan tid iallafall till jobbet och tur är vell det.

Åhh nu funkar våra bästa år , det vill ja inte missa. Efter det ska jag sätta på en panna kaffe . Mums!
Ha en trevlig kväll och fortsatt helg. För känner jag mig själv rätt uppdaterar jag vell nästa vecka igen. Jag har blivit så himla dålig på det . Jag orkar verkligen inte skriva en massa när jag kommer hem från jobbet utan helst vill ja bara dö i sängen , med andra ord är jag helt slut efter en arbets dag , kanske inte så konstigt heller när närmare 300 lunchgäster entrar restaurangen varje dag fem dagar i veckan.

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback